gormoogo

Är det bara jag som känner mig jättenerdig när jag bloggar på samma gång som jag tycker det är jättekul??
Mitt mål är ju inte direkt att få massa bloggläsare, jag skriver faktiskt nästan enbart för min egen skull. Så egentligen kanske jag inte använder bloggen på rätt sätt, är ju dessutom fett dålig på att uppdatera. Vore jättekul att göra en blogg mer "på riktigt" och verkligen satsa på att få massa läsare. Men isf skulle jag vilja blogga om ngt specifikt ämne, så läsarna var en specifik målgrupp typ=) skulle gärna blogga om cheerleading lite mer "seriöst" men det finns ju redan ganska många som gör.

Btw ska jag kanske få ett nytt namn=) Ska skaffa ett persiskt pass och då kan jag troligen få både nytt för- och efternamn. Kul va? Vad tycker ni jag ska heta? Efternamn är redan klart men inte förnamn...Vill gärna heta något på a, och det ska helst betyda något fint. Det får absolut inte vara unisexnamn:p


Kommentarer
Postat av: satu

Adriana skulle du passa som :) Som modellen, men helst Nima <3 hihi

2011-08-31 @ 11:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0