BFF!!!

Har haft en sjukt underbar vecka med Amanda som har varit här hos mig sen i söndags! Igår var vi ute och viftade efter ett par hemma- & välgjorda "Lucy in the sky-drinkar" (hallon+rom+limesaft+honung<3). Förfesten hemma hos mig vart så klart en trappuppgångsupplevelse!


TÄNKTE OCKSÅ BARA SÄGA ATT JAG TROR MAGGIO HÄRMAT OSS. DET VAR VI SOM UPPFANN I-TRAPPEN-SÅNGEN! BARA SÅ NI VET :D Det var här det hände. Det är här trappen gäller. I min trappuppgång förstår ni ;)


Om ett par timmar flyger jag till Wien, dear Vienna! Så tänkte kanske gå och lägga mig egentligen eftersom jag måste stiga upp klockan 4. Men först ska jag panikleta cheerskor på nätet (med tanke på hur jobbigt det var att bygga med mina fuckedupskor igår på träningen). Dessutom har jag några phonecalls to make.
Tack alla mina underbara vänner för att ni finns, det är verkligen töntigt att skriva sånt här men det skiter jag i, för jag uppskattar verkligen er alla så himla mycket och det vill jag verkligen att ni ska veta. Amanda, my special guest you are really the best. Puss på er alla!
Snart ska jag träffa mina vackra kusiner för andra gången i mitt liv. Här är första kvällen vi sågs någonsin <3

Kommentarer
Postat av: Ellen :)

vart köpte du cheerskor?finns det topp-skor att köpa där? :)<3

2011-07-24 @ 23:31:28
URL: http://elev.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0