Dreamin' and hopin'... Livin it & loven it!

Efter att ha varit i stallet varje dag nu, känner jag verkligen hur glad man blir av hästar och hur mycket jag saknar pollarna! Man behöver inte rida för att ha roligt, utan det räcker med njutningen av att bara vara där, sköta om dem, pyssla och rykta, mocka och sopa och allt det där som hör till =)
Idag var det lite extra intressant då hingsten Saga skulle kastreras. Tycker synd om honom att han inte fick ha sina kulor kvar och nu väntar ett lugnare, mindre lustfyllt, kanske tråkigare liv. Haha! Fast såklart man måste kastrera killarna om man ska kunna ha dem till en ridklubb liksom.
Ellabooo min lilla kooo nu är du äntligen en kvinna ;p <3 Hoppas du har världsbästa dagen och att sushin smakar ;)
Nu har jag även bokat resa till Vienna - alltså Österrikes huvudstad Wien! Woooopidoo vad kul det ska bli! Ska träffa min faster för första gången, som bor där, samt mina kusiner Mandana, Anahita och Atena. Mandana och Atena träffade jag precis innan jag åkte till Kuba en gång, men Atena har jag ännu inte träffat. Men är säker på att det här kommer bli underbart, för bara på de tre dagarna jag lärde känna två av mina kusiner hade vi megakul - de var sjukt söta, underbara och coola tihi!
I morgon tar jag adjö av Båstad för den här gången. Flyger från Ängelholm på kvällen, men innan dess blir det förstås lite stall och bus med Mellan.
xoxo Nimis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0