Fri som en fiskmås

Älskar lov! I förrgår (vilken dag det nu var - det är ju det som är så skönt att man inte behöver ha koll på) var jag med Patrick och hade en supermyskväll! Vi tittade på Dreamgirls, han sjöng förstås med i alla sånger medan jag varvade att sitta i soffan med cheezchirrar och hänga på med lite dance-moves. De söta små katterna som Patrick bodde med var dock lite väl mysiga... Båda löpte och snuskade runt rätt rejält om man säger så, hehe! Eftersom båda är tjejer, kan man väll säga att jag för första gången fick se lite lebbsex live. Nice-bajs, haha!
Älskar Jaime Foxx som är med i Dreamgirls. Här är han och Kanye <3

På morgonen gick vi och köpte ostfrallor och åt ute på Pattes balkong. Ja juste, det här måste varit igår för jag kommer ihåg att det var så min midsommardag började. Resten av dagen tillbringade jag i min lägenhet, först själv med min biologi b bok som heter Spira. Jättekul. Jag lyckades nästan göra två uppgifter av tio, under typ åtta timmar. Duktigt va?
På kvällsningen kom Ella hit, redo att äta min fantastiskt goda smul- & hallonpaj som jag just bakat. Den åt vi upp i ett nafs medan vi som vanligt checkade cheermovies på youtube.
Någon gång på natten fick vi förstås för oss att vi skulle gå ut och studsa lite. Så vi drog ut i parken, mitt ibland skumma typer (och råttor...) för att hoppa och dansa lite. Vi gick även till Sleven för att Ella var sugen på en Coffecooler.

I dag vaknade jag upp med Ella vid min sida, pigg och glad kexchoklad. Vi käkade pizza till frulle för att lite senare på dagen äta sushi på Sushi Yama. Vi ringde Satu och tvingade in henne till stan. Sen blev det förstås lite cheerleading återigen... Hopp, studs, gymnastik & dans i Vasaparken.
Nu sitter jag och laddar för ett 6 timmar långt prov för biologibajsen. Pluggar Biologi b på distans, sjukt himla segt - det är det ända som förstör sommarlovet just nu. Men lika bra att köra hårt, har mina mål och nu får jag försöka kämpa lite för att nå dem...
Cuidense, nos vemos pronto! Ciao =)

Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Hej jaha, aa jag blev förvånad över sillen :P Jag åker till stockholm i dag hade varit kul att gå ut någon helg snart :) Roliga bilder hehe.



Hade så bra Kram

2011-06-30 @ 14:30:06
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Nima

ååh; ja klart vi måste ut snart! nu åker jag iväg nån vecka, men om du är hemma framåt nästa helg kanske vi kan höras? vore verkligen awesome!



tack för att du är en sån trogen läsare btw :) vi hörs snart, kramkram!

2011-06-30 @ 21:51:54
URL: http://cheernalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0