Kojkrig & utbrott i sömnen;D

Världens sjukaste natt! Jag & Viktor låg o kollade på Paul Blart, och jag var skittrött så höll på att somna... Plötsligt nån gång efter 1 inatt kom Patrick hit. Sen byggde vi koja med mina madrasser, min säng och massa täcken. Det blev stöööört varmt, men det var mys! Patrick låg och stretchade så han såg vrickat missbildad ut, men det var gulligt!
Vi började titta på Burlesque och jag dansade runt och gjorde cancankickar och rostade solroskärnor som natt-dessert. Plötsligt fick jag fetaste huvudverken och försökte sova, men då la sig Patrick och Viktor på mig så jag blev potatismos och inte fick någon luft. Sedan hämnades jag och la mig på dem, men det njöt de bara av... Weirdoooos!
Tillslut somnade jag, sen vaknade jag x antal gånger av att killarna fortfarande var vakna o höll på o ändrade o grejade med kojan.
Jag blev assur för jag ville sova, så typ skrek håll käften för de hade värsta hög Lazy-day-musik på och tittade på Ice Age på samma gång. Gaaalet jobbigt! Klockan var typ 5 på morgonen och jag var säker på att någon tjurig granne skulle komma och mörda oss, men det hände faktiskt aldrig...
Tillsist vaknar jag 8 på morgonen av att Patrick packar sin väska och drar, jag ba: öööh godmorgon, har du vart vaken tills nu? Men då hade han tydligen sovit någon timma, men nu fått nog haha, så han tyckte det var dags att dra hem.
Tydligen hade han sovit brevid mig utan att jag märkt något, jag måste verkligen varit stendöd - undrar om de hällde i något i solroskärnorna i smyg??
Viktor ligger fortfarande död-slaggad _under_ två madrasser, hahaa ni måste se alltså det här ser stört ut!
Okej nu vaknade han precis och säger att jag fick värsta utrbrottet inatt, men jag minns inte ens det. Hade tydligen skrikit "Vad gör ni era idioter det gör ju oooont!" för de hade puttat på mig när jag sov. Ush vilka hemska grabbar alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0