Matinfo

Jag och Mellan bakade blåbärs/hallonpaj i toppklass igår + en stört god kladdiskaka! Vi vräkte i oss så mycket deg och smet och slickade rent skålarna så väl att vi inte orkade äta nånting när kakorna väl var klara. Så nu har vi avnjutit kakorna denna kväll istället.
Det har blivit riktig omställning för min kropp nu när jag är i Båstad. Hemma äter jag ju typ bara en "ingrediens" i taget - typ kokar bara pasta till lunch, eller äter bara ost till efterrätt (inte för att jag tkr det är yammy, mer för att jag hatar laga mat och är väldigt fantasilös vad gäller matlagning) eller typ som när jag är med Ella så blir det bara hela dagens näringsintag en påse chips. Här däremot blir det riktigt gott käk - har blivit smarriga pizzor från Pepes, grillad kyckling med tomat,mozarella mm mm.
Okej kanske inte så jätteintressant att läsa om mina matvanor osv, men jag har det bra iaf och nu tänkte jag och Mellan hitta på något buuuuuuuuuus för vi har FF ;)
Pussiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0