Pepes Bodega tem comida mais deliciosa do mundo

Har glömt min sladd till mobilen hemma så det blir inga bilder härifrån Båstad ännu.
Idag har jag och Carmela hängt hela dagen, varit hos Jennifer (Mellas häst) och på kvällen åt vi på Pepes tillsammans. Beställde in massa dögoda tapas, typ chorizo,vitlöksbröd,vitlöksmarinerade räkor,kycklingspett och sedan åt vi Heja Eslöv pizza. Smaskenssmaskeeeeen, obrigado obrigado Fegge!

Ursäkta om jag snackar så mycket käk nuförtiden, men asså måste bara säga att jag åt de GODASTE bullarna någonsin hos Pippa igår! Jag gillar likzom inte ens bullar egentligen, men de här var verkligen feta, liksom rinniga av vaniljkräm och alldeles ljuvliga. Hade en världsmysig kväll med Filippan,hennes kille + familj. Såg Life as we know it som var rätt rolig faktiskt. Men asså gooo familj Pippa har juuu! <3



Om 35 minuter är Ella 18 år, vilket betyder utgååång tillåten - wooopwooop ;D

Nu ska jag beställa flyg till Österrike. Chaoo, cuidense BESOTE

Kommentarer
Postat av: Pippa

Jag får ja med mig några bullar nästa gång vi ses!:D hoppat at allt går bra på tiningen nu?:D kram min fina Nima:)

2011-07-20 @ 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0