Dygna? Språkforum + realseparty + F12

Gosh vad lång den här dagen vill vara alltså fett sjuuukt! Här kommer en frunktansvärt dålig, kort,men åtminstone korrekt sammanfattning av den: För ett dygn sedan vaknade jag för att stiga upp till Språkforum 2011 (skitbra, skriver mer sen). Där var jag hela dagen, sedan åkte jag bara snabbt och hämtade min extranyckel hem eftersom jag var tvungen att ge iväg min vanliga nyckel tidigare idag (IGEEEEN, seeeegt!)...

Okeey. Sen drog jag till skolan för att hämta tidningarna och fixa lite arbetsgrejer. Åkte sedan direkt från skolan till Nicole som ordnade release-fest för att vår tidning Kurage släppts. Därefter drog jag iväg till F12 med Gabbi, Alex och Martina. F12 hade premiär vilket var feeeettt, men jobbigt stört trångt o sådär.. Träffade Adam, Lollo och Ellen där och hängde lite med dem. Eftersom alla drog hem ganska tidigt (eller jag har ingen tidsuppfattning + att min mobil gick sönder, så jag har kanske ingen aning..) så hängde jag vidare med Aida + V och dansade ett tag.

Alltså helt underbart skönt att ha ballerina på sig när man går ut måste jag säga, men det är verkligen så mycket mer värt att ha klackar. Hela kvinnlighetskänslan liksom förstörs utan klackisar, dessutom kombinerade jag detta med en lång klänning. Visst, på dagen funkade detta skitbra, men är det någon gång jag verkligen känt mig obekväm i det jag gått ut i, så är det den här gången. ALLA (inklusive jag själv) trampade på det gigantiska långa lila tyget jag hade på mig. Ussh asså!

Iaf var det en sjuk massa nice folk på f12 ikväll. Bland annat lyckades Million Stylez lura mig att han var halviranier, o jag ba: ööh va är du? Och sen trodde jag på det förstås efter att han dragit några persiska fraser.. Men nu googlar jag honom (hehe stalker) och då är står det ju att hans rötter är japansk/franska typ. Whatevaah, drog iaf iväg till Max (nej jag äter fortfarande inte på natten, men jag kollar gärna på när andra gör det) och hade ett halvlångt häng med några grabs där. Var fett trött och blev stöört bombad av sällskapet (öh, "sällskap" weird ord - vem använder det?) men det var rätt nice iaf. Sen fick jag skjuts hem och jaaaa här sitter jag!

Om ngn har läst ända ner hit säger jag som t-pain: get a lifeeee!

Okey nu tänkte jag dygna, för ska ändå till plugget om en timme ungefär... Kanske dags för frulle snart? Inte ätit sen jag var på Språkforum...

Ciao lindos

Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Heheh jag läste ända ner borde få ett tack :) haha jag har visst ett liv HAHA! :D



Låter som att du hade en rolig kväll.



Hur har det gått med temaarbetet? Vad skriver du om?



Hade så bra

2011-05-26 @ 23:44:41
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0