GÅ INTE IN PÅ FACEBOOK

Har just lipat i en timma för min stackars mamma som jag ringde och väckte. Idag har jag nämligen suttit och skrivit i ca 10 timmar + ringt cirka 30 samtal och gjort typ 8 intervjuer + att jag gjorde lika mycket jobb igår. Och gissa vad som händer?! Jo, jag som alltid brukar spara på minst två ställen, har givetvis inte gjort det just idag, JUST DENNA DAG NÄR NÅGON PÅ FEJJAN VILL DÖDA MIN DATOR! Plötsligt blev hela skärmen blå och det kom en massa text som sa typ "deleate hole memory" och massa sånt. Jag panikade verkligen, trodde inte det var sant. Jag hade verkligen inte tryckt på något speciellt, var bara inne och skrev lite på någons wall eller ngt. Kan typ inte skriva nu för jag är så upprörd och stirrig som jag blir när sånt härnt händer! På något sjukt vänster slutar ändå den här historien inte så illa.. Efter att ha startat om datorn x antal gånger kommer jag in på den andra användaren på min dator. Sedan loggade jag ut därifrån och plupps! så kom jag plötsligt in på min vanliga användare igen. Och ALLT LÅG KVAR! Mina senaste ändringar var inte sparade, men ändå!!! Nu är ca 15 sidor intervjuer räddade + en massa andra grejer. Jag har dubbelskickat allt så det finns på min hotmail osv också... Så vad är dagens lärdom?
ANVÄND SKYDD! (haha rolig jag e... Nemen asså dubbelspara alltiiiiiiiiid och rata fejjis!)

Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Åhh jag glömde totalt bort språkforumet i dag :*(. Vaknade vid halv nio och började plugga och åt frukost... Sen kollade jag i min Kalender och bara shit var det i dag?! :( Då var det ändå redan för sent...



Du får gärna blogga om det ifall det var nått kul :)



Vilken tur att allt inte försvann från din dator, blir lite rädd för FB nu :O



Hoppas det var roligt på forumet, Kram

2011-05-19 @ 15:34:15
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Nima

Åhh, gud såå synd att du missade språkforum alltså. Ska blogga och berätta mer, men kan säga att det bästa (förutom mat o sånt;p) var på morgonen, så ja om du försov dig så var det kanske inte så stor idé.. Undrade verkligen vart du kunde vara, synd att jag inte hade ditt nr!



Har varit och hämtat tidningarna idag i skolan, och såg din artikel- skitfin blev den ju:)



Ahh hoppas vi syns en annan dag snart iaf, ha det bra <3

2011-05-20 @ 04:47:40
URL: http://cheernalist..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0