Nimstress

Blä. Läget är inte chill nu alltså! Jag är så sjukt stressad nu igen. Det har bara blivit för mycket på senaste tiden. Problemet med mig är att när jag blir stressad vägrar jag att lasta av mig saker och sänka ambitionsnivån. Jag pressar i stället mig själv att göra bättre ifrån mig. Det är inte min mening att ni ska tycka synd om mig för detta, jag är fullt medveten om vad jag ger mig in på när jag tar på mig en massa saker och då ska man inte klaga när man inser att det faktiskt blev lite väl mycket. Då finns det ingen återvändå. Och jag vill inte återvända. Jag vill göra allt det jag ska göra nu och jag ska göra det bra! I can just blame myself and that's what I'm doing right know. Måste bara få skriva ut mig det.
Till alla som såg mig på träningen idag när jag fick mitt utbrott, haha: Ni kanske tror att jag är galen (och det är jag ju också iosf) men det var verkligen så sjukt skönt att få skrika ut mig det där! xD Dessutom är jag så glad såhär i efterhand att det var åt dummingarna jag skrek, tror det var nyttigt att få ut lite aggritioner på några assholes istället för att låta det gå ut över någon annan. Man kanske borde skrika lite mer trots allt, eller som Amanda sa före träningen - boxa i luften och lådsas att man slår mot någon dum persons ansikte :)
Okej, nu kan jag verkligen inte slösa mer tid på att sitta här och skriva för jag har inte ens börjat med synopsiset som jag ska presentera imon bitti klockan 8. Kanske skulle göra mig bra med lite dataförbud ett tag nu egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0