Ska göra nytta av nöje!

Jag sprudlar nästan över av glädje :D :D Fick precis mitt arbetsschema för sommaren på Jönköpings-Posten och det visade sig att jag blivit uppsatt som nöjesreporter i fyra veckor!
Helt otroligt vad det känns bra. Man ska visserligen inte ropa hej förrän man är över bäcken, men jag har en mycket bra magkänsla för det här och den brukar jag faktiskt kunna lita på. Går man in för det man håller på med, har en positiv inställning och alltid ger järnet kan man både lyckas bra med vad man gör, och som grädde på moset på det, ha väldigt roligt. Och givetvis ska jag se till att ge mitt allt för det här, tjohoo people! =)


Min första artikel för JP, "Här är det fiskarna som fixar fötterna", som jag gjorde under min praktik i december 2010

Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Åhh vad coolt, har du fått testa det och skriva om det :) Grattis att du ska vara nöjesreporter, grymt kul!

2011-05-15 @ 22:59:15
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Nima

Jaaaa! Hihi:) Tack så mycket, det ska bli jätteroligt. Har du också jobb för sommaren eller ska du njuta av ledigheten?

2011-05-16 @ 22:36:24
URL: http://cheernalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0