S&M (skola&malmöpepp)

I dag har vi haft det körigt i skolan, vi hade vår slutgiltliga deadline för hela tidskriftsproduktionen klockan 14. Tillslut fick vi i alla fall ihop det, så snart går Kurage i tryck!

I dag är det exakt en månad kvar till RM (Riksmästerskapen) i Cheerleading. Tornados we're gonna be so fly, popin', jumpin', flyin' in the sky x)x) Malmö BEWARE

I dag äter jag Snickersglass och det är Snickersgott! Hinner inte träna tyvärr för jag måste städa och tvätta=( Saker jag inte gör allt för ofta om man säger så... Men kroppen behöver en ledig dag också lite då och då tror jag.


Och så vill jag ge två små beröm till...

Viktor: min söte kusin som praktiserar på Jönköping Airport och både fått flyta helikopter & flygplan nu. Inte illa, tänker tigga skjuts av dig sen, det vet du va ;p
Ikrah: för att din föreställning i måndags var så himla stöört sjuktbra, för att du var en great actress, director, poet and writer och för att du i din show tog upp ett mycket viktigt ämne (Human trafficking). Stort plus till din kompis Heidi också, hon var också superbra!

Kommentarer
Postat av: ikrah

ALLTSÅ NIMA! du är för underbar!!! shit!!! <3

2011-05-06 @ 00:59:03
URL: http://ikrah.blogg.se/
Postat av: Viktor

yeaa jag e ju me :D

2011-05-13 @ 14:43:00
Postat av: Nima

Haha ja ni båda förtjänade ju att bli ärade! :) <3

2011-05-13 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0